(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ni måste ge mig något med erat DNA. Typ hår, svett, blod, ja ni fattar nog.
31 aug, 2013 10:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tar upp min kniv ur fickan. ''Du börjar bli lite skrämmande, See'' säger James, som står i dörröppningen. Jag ler, och gör en skåra i fingret. Blodet kommer fram och börjar rinna.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
Jag känner lukten av blod och samtidigt som jag tycker om det så äcklas jag.
- Blä! kvider jag och tar en behållare. Där låter jag blodet rinna och sen går jag till Simon. Han ser koncentrerat på sitt blod. Jag lägger behållarna i maskinen. Efter 5-6 minuter piper det till. Jag ser fascinerat på resultatet, går till och med närmare datorn. coolt...säger jag. 31 aug, 2013 10:59 |
|
Queen Boo
Elev |
James stirrar på mitt finger. ''V-Vad är det?'' stammar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
-Åh! utropar jag. Snabbt sätter jag ett plåster på Selenas finger. Nu syns inte blodet och jag ger James en skrämd blick.
- M-man..man f-får inte dr-ricka blod-d som tillhör e-eleverna...stammar jag. James rynkar pannan och går snabbt iväg. 31 aug, 2013 11:07 |
|
Queen Boo
Elev |
''Tack. Men jag tror inte att han skulle göra det. Vänta'' Jag springer efter honom. ''Roxanne, messa mig när det är klart, så kommer jag då'' Jag går bredvid James. ''Vad är det med dig? Luktar jag så gott?'' ler jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 11:09 |
|
Borttagen
|
- Men..det är ju redan klart...mumlar jag efter Selena. Simon ler milt mot mig. Han frågar mig vad resultatet är. Jag ler stort och börjar förklara:
- Det här liknar inget jag sett förut. Erat DNA är precis likadant, men det borde ju vara omöjligt!! 31 aug, 2013 11:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Han vänder sig mot mig och ler. ''Ja, det gör du'' säger han. jag drar efter andan. Jag hade ju bara skämtat. Han stryker mig över kinden.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 11:16 |
|
Borttagen
|
Simon ser fundersamt på mig.
31 aug, 2013 11:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag andas fort. ''James...'' säger jag och försöker knuffa bort honom. Han rodnar. ''Förlåt!'' säger han och kliver åt sidan. ''Det gör inget'' jag ler
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 11:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen