{PRS} ErisedStone & TildeW 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag log. Det var säkert roligare än att vara vampyr. Tassa omkring på fyra ben ... umgås med människor ... åldras.
6 aug, 2013 17:22 |
|
TildeW
Elev |
Jag gick in i salongen.
"Hej Emily!" sa jag. "Hej Jade!" sa Emily. "Håret" sa jag. "Okej" sa Emily. "Tack" sa jag. "Vad är det med Embry, han snurrade piruetter i stan med en kärleks minn" sa Emily
6 aug, 2013 17:29 |
|
Borttagen
|
Jag hade svårt att föreställa mig det.
"Hah, gjorde han?" sa jag. 6 aug, 2013 17:32 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
"Nej, det är ju omöjligt" sa jag sarkastiskt.
6 aug, 2013 18:53 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
"Joo" sa jag till Jade. "Du, vi båda vet"
6 aug, 2013 19:05 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
"Erkänn" sa jag.
7 aug, 2013 12:17 |
|
TildeW
Elev |
7 aug, 2013 12:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen