(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
" Han kan bli ond men det får han skylla sig själv om han blir sa Miraku
7 jul, 2013 23:25
|
|
Borttagen
|
men om han blir det måste inte vi slås mott honom då? sa Alice
7 jul, 2013 23:26
|
|
Borttagen
|
" Ja som alla andra onda sa miraku och var trött på att han fick förklara allting
7 jul, 2013 23:27
|
|
Borttagen
|
men jag håller också på med mörker magi fast mer Dockor & sånt sa Alice
7 jul, 2013 23:28
|
|
Borttagen
|
" Ja men du vet mer om dina krafter än vad ben har kunskap om mörkermagi sa Miraku
7 jul, 2013 23:29
|
|
Borttagen
|
sant men hur stopar vi honom sa Alice
7 jul, 2013 23:31
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte vi har försökt miljontals vis men ingenting fungerar sa Miraku
7 jul, 2013 23:33
|
|
Borttagen
|
suck ja kan inte ni fixa det så kan inte jag det heller sa Alice & gick ner
8 jul, 2013 00:12
|
|
Borttagen
|
Miraku låg ner och surade över att Ben inte lärde sig någon gång
8 jul, 2013 00:13
|
|
Borttagen
|
Ben förstod att dom skulle vara arga när han kom hem så han försökte tänka ut något
8 jul, 2013 00:17
|
Du får inte svara på den här tråden.