PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"Det var så lite" sa jag och fortsatte flina.
9 nov, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
"Oh, ja. Alldeles för lite." Skämtade jag.
9 nov, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade till.
"Det var så mycket." sa jag sedan.
9 nov, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
"Du vann." Sa jag när jag inte kom på något mer att säga emot.
9 nov, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
"Exakt!" sa jag och flinade.
9 nov, 2013 22:48
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och himlade med ögonen åt henne.
9 nov, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Var inte du hungrig?" frågade jag.
9 nov, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
"Eh. Justdet." Sa jag och tog en kaka.
(Om det fanns kakor... ?)
9 nov, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
Jag log åt honom och tog också en.
-------------
Visst :'
9 nov, 2013 22:58
|
|
Borttagen
|
Good. För han var väldigt sugen på kakor!
-------
Jag åt upp kakan och tittade på henne.
"Ehm... Vad brukar du göra då?
9 nov, 2013 23:01
|
Du får inte svara på den här tråden.