Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 19 20 21 ... 43 44 45
Användare Inlägg
lisa311
Elev

Avatar


skulle vara roligt att spela luna, ginny eller hermione

Don't Worry, Be Happy

20 jul, 2012 22:31

Borttagen

Avatar


Draco

21 jul, 2012 00:40

Ron lovegod
Elev

Avatar


Men vill du spela Draco då?

21 jul, 2012 09:24

Borttagen

Avatar


Draco

21 jul, 2012 09:51

Ron lovegod
Elev

Avatar


Vad menar du med: Malfoy's är bäst

21 jul, 2012 09:56

Borttagen

Avatar


Utseende mässigt: Jag är super lik Hermione, Luna ch Ginny, så någon av dom!
Personlighets mässigt: Ginny eller Luna! ♥

21 jul, 2012 17:10

Sara.Potter
Elev

Avatar


Hermione

“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F11khv61.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F34pjtjn.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F169onxt.gif

21 jul, 2012 17:13

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Skulle nog helst vilja spela Fenrir Greyback eller missnöjda Myrtle. Neville skulle också vara häftigt.
Fast de jag kan spela bäst skulle nog vara Ron eller Dudley.

Fast jag tror inte att jag skulle vilja spela någon av de på riktigt. Det kommer inte bli likadant/lika bra som originalet, och det är synd att förstöra en bra film bara för att amatörskådespelare tar för sig lite för mycket

I would have died! I would have died rather than betray my friends

21 jul, 2012 17:20

Why worry?
Elev

Avatar


Jag skulle vilja spela Draco eller Sirius..fast är tjej så det kanske inte är så passande..

Duellera!

21 jul, 2012 17:59

Ron lovegod
Elev

Avatar


om du vill spela Dudly varför inte då Vernon?

21 jul, 2012 19:36

1 2 3 ... 19 20 21 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.