PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily tvärstannar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 maj, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Meia hämtar sin ryggsäck för att sedan gå tillbaka till sin vän.
6 maj, 2013 19:38 |
|
amanda1104
Elev |
"Kan vi gå nu?" Aily står och hoppar på stället.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 maj, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
"Självklart", ler Meia.
6 maj, 2013 20:42 |
|
amanda1104
Elev |
Aily krokar arm med henne och drar henne med sig tillbaka till Kerion.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 maj, 2013 08:01 |
|
Borttagen
|
"Vi är klara", konstaterar Meia.
7 maj, 2013 15:17 |
|
amanda1104
Elev |
"Bra, det väntar en bil utanför lägret som kommer köra er in till staden."
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 maj, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
"Men sedan då? Vart ligger ingången till underjorden?"
7 maj, 2013 16:02 |
|
amanda1104
Elev |
"Det finns en i Hollywood" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 maj, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
"Hur vet du det?" frågar eia förvånat.
7 maj, 2013 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen