Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 19 20 21 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


BRA!!!!! LÄNGTAR!!

12 mar, 2013 15:50

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Bra!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

12 mar, 2013 16:26

luna, lily
Elev

Avatar


Super

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

12 mar, 2013 16:37

mollylisa
Elev

Avatar


Jag är ny läsare. Detta är en jättebra ff, jag älskar den! Snälla skriv mer!
*bevakar*

12 mar, 2013 16:46

Lillan Potter
Elev

Avatar


KOMMER NOG MER IMORGON!!!

12 mar, 2013 18:58

luna, lily
Elev

Avatar


Jo jag vet tog bort det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

12 mar, 2013 19:09

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Jo jag vet tog bort det


Jag tog bort det som jag skrev som du tog bort!


NU VET INGEN VAD VI SNACKADE OM XD

12 mar, 2013 19:10

luna, lily
Elev

Avatar


Ja precis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

12 mar, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Stevie Rae:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elina Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elina Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elina Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elina Weasley:
Lillan Potter är min syster och hon har fullt upp de närmaste dagarna och hon håller på att skriva en riktig bok på Microsoft Word så man får hoppas att boken kommer ut!


VA!? Menar du en sån som man publicerar? GRATTIS LILAN!!!!!!


Aa!


Vart kommer hon sälja den?
SNÄLLA LÅT MIG KÖPA DIN BOK, LILLAN!!!!


Hon är inte klar, men det åringen säkert att den kommer ut för att det är ju svårt.


Vad menar du?

Alltså, många skriver böcker men alla kan inte komma ut.
Man måste hitta ett förlag också måste de tycka att den är bra men om inte så... Sorry den kommer inte ut. Men den är inte klar!


Aha, just det. Ska försöka komma på förlag! Kanske Rabén Och Sjögren?

Lycka till med boken!!! Den kommer säkert att bli jättebra!! ^^

Elina Weasley din syster kan släppa den på hemsidan. Vulkan.se den hemsidan kostar det bara 39 kronor att få hem sin bok med pärm O allt.
Dessutom kan dom som är på sidan köpa ens bok för en summa pengar...
Kanske något för din syster?


Åh, jag tänkte ju säga den sajten!
Den har jag tittat på, och man kan få författar paket! Andra kan också läsa din bok!

12 mar, 2013 19:40

Hedwig96
Elev

Avatar


megasuperbra!!!

12 mar, 2013 20:02

1 2 3 ... 19 20 21 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.