Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Voldie..ofc? Hans näsa är lätt sexigast. ♥ Men vi får inte glömma hans långa, gröna fingrar toppade med mögliga svarta naglar Han är så sexig, lixom! 20 sep, 2011 07:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Voldie..ofc? Hans näsa är lätt sexigast. ♥ Men vi får inte glömma hans långa, gröna fingrar toppade med mögliga svarta naglar Haha, åh. Ginny är supersöt i tvåan ju ^^ När det gäller killar, hm.. Albus Potter är ju söt 20 sep, 2011 12:59 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
20 sep, 2011 15:41 |
|
Dini99
Elev |
Draco Malfoy ♥♥♥, och OFC CEDRIC DIGGORY ♥♥♥
(Robert Pattinson överhuvudtaget) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 sep, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av parkinson123: Han är inte ful D: Han är bäst, snyggast, sötast, roligast, gulligast, coolast, känslig och mycket mer positivt! :o Så svar : JA, JAG GILLAR INTE DRACO MALFOY... JAG ÄLSKAR HONOM ♥Draco♥ Draco kan verka lite dryg ibland men han är ju jättesnäll under ytan 20 sep, 2011 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av parkinson123: Han är inte ful D: Han är bäst, snyggast, sötast, roligast, gulligast, coolast, känslig och mycket mer positivt! :o Så svar : JA, JAG GILLAR INTE DRACO MALFOY... JAG ÄLSKAR HONOM ♥Draco♥ Draco kan verka lite dryg ibland men han är ju jättesnäll under ytan "Kan verka lite dryg" ? Han är ju mobbare. Mobbare är dryga. 20 sep, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av parkinson123: Han är inte ful D: Han är bäst, snyggast, sötast, roligast, gulligast, coolast, känslig och mycket mer positivt! :o Så svar : JA, JAG GILLAR INTE DRACO MALFOY... JAG ÄLSKAR HONOM ♥Draco♥ Draco kan verka lite dryg ibland men han är ju jättesnäll under ytan "Kan verka lite dryg" ? Han är ju mobbare. Mobbare är dryga. Haha så rätt fast ingen mobbare är dryg egentligen är de bara så ***** fega så de vågar inte vara snälla 20 sep, 2011 16:40 |
|
Hp Luna
Elev |
Draco är sööt när han är liiiten och snygg när han blir stor!
Men jag gillar mer när han inte blekt håret! När han har lite ljus mörkt! ♥ Min tumblr
9 okt, 2011 16:02 |
|
Ascendio
Elev |
10 okt, 2011 17:22 |
|
Nagato Seno
Elev |
Jag vet typ inte vem som är sötast eller snyggast men, gillar Weasly-tvillingarna.
Enade vi stå, splittrade vi falla 10 okt, 2011 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen