Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Ravenclaw/Gryffindor
11 mar, 2013 19:50 |
|
expulso
Elev |
11 mar, 2013 21:08 |
|
Nox
Elev |
Ravenclaw känns som mitt rättmätiga elevhem. Men ja, man får väl vara Gryffindor och allmänt mainstream. Det är ju alltid trevligt...
Nox 11 mar, 2013 23:14 |
|
Carneol
Elev |
Slytherin, men känner även en förkärlek till Ravenclaw också
11 mar, 2013 23:18 |
|
Bella Trix
Elev |
12 mar, 2013 12:05 |
|
Borttagen
|
Rawenclaw
12 mar, 2013 15:24 |
|
lisa311
Elev |
hufflepuff men det är ju inget fel på gryffindor
Don't Worry, Be Happy 12 mar, 2013 15:26 |
|
Balder
Elev |
Vilket som helst förutom Slytherin typ. Jag tycker inte att jag passar in där
15 mar, 2013 15:23 |
|
Elzyii
Elev |
Gryffindor, eftersom jag verkligen besitter det som en Gryffidorare ska ha
Och dit kom jag också, inte förvånad! Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 16 mar, 2013 13:51 |
|
Loveleen
Elev |
21 mar, 2013 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen