JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar
9 aug, 2012 22:29 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP ;; ![]()
9 aug, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
Någon måste filma för att vi som inte kommer ska få se hur det var!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 22:33 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag
9 aug, 2012 22:46 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag Japp Då får Soffis33 följa med mig ;; ![]()
9 aug, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Vem är det ? Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag Japp Då får Soffis33 följa med mig 9 aug, 2012 22:50 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Vem är det ? Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag Japp Då får Soffis33 följa med mig Hon heter Sofie och är min granne, bästa vän och barndomskompis, klasskompis, skolkompius, HPnörd-kompis osv ;; ![]()
9 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Okajj xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Vem är det ? Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag Japp Då får Soffis33 följa med mig Hon heter Sofie och är min granne, bästa vän och barndomskompis, klasskompis, skolkompius, HPnörd-kompis osv 9 aug, 2012 22:55 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Okajj xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Vem är det ? Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av M00NSTER: Woho längtar ! det ska bli jätte kul! Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3 Eira (inte du xD) sa att ni gjorde antenner xD Yes c: För Nargel c: Ja xD *längtar ihjäl mig och måste träffa er nu* Vi kan ju träffas innan ju också! Ja! *längtar ännu mer så att jag håller på att spricka* haha cx men är du borta nu? Ja Cool ! Men när kommer du hem? för vi kan ju ses då Jag kommer hem den 13 eller 14 tror jag.. Vi kanske kan ses den veckan? Så du är hemma nu? Både jag o eira är hemma tills skolan börjar Uh yeah Jennifer då? Vi kan väll typ träffas i centrum och äta glass och snacka HP Hon är i USA! Nej jag är inte avis... Ja! Säg till när du kommer hem så bestämmer vi en dag Japp Då får Soffis33 följa med mig Hon heter Sofie och är min granne, bästa vän och barndomskompis, klasskompis, skolkompius, HPnörd-kompis osv Vet du vem det va? ;; ![]()
9 aug, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Miss_Green - Tror inte det.. Men jag kommer nog känna igen henne om jag ser henne xD
9 aug, 2012 22:57 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen