Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
23 jun, 2012 13:39 |
|
Dream
Elev |
23 jun, 2012 21:11 |
|
Hermia
Elev |
2, 3 och 6 men skulle inte ha så mycket emot 4
Once a MADling, always a MADling 23 jun, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Vad tycker du verkar värst?
1: Crucioförbannelsen 2: Döden 3: Dementorskyssen 4: Imperiusförbannelsen 1: 2:X 3:XXXXXXXXX 4: 23 jun, 2012 22:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-24 kl. 21:44
|
|
Majis
Elev |
3 eller 1... Tror 3... Japp! Jag säger 3!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 jun, 2012 22:28 |
|
95mas
Elev |
Jag tar också 3. Jag dör hellre än att leva ett liv utan någon själ eller lycka.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
23 jun, 2012 22:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
3.
1:an kan man ju lära sig att avvärja. Var enveten nog bara ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jun, 2012 22:32 |
|
Simon Potter
Elev |
23 jun, 2012 22:59 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Simon Potter: HAN VAR RIKTIG MODIG Vem? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 jun, 2012 23:00 |
|
95mas
Elev |
23 jun, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen