Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack Lily Abbott
Nu kommer det mer. Kapitel 24 Dom här 3 dagarna som var kvar till jullovet passerade alldeles för fort enligt Natarza, men hon var nog den ända som tyckte det. Dom andra eleverna hade nästan längtat ihjäl sig. Just nu så var nästan alla på skolan på väg till Hogwarts expressen, Natarza hade hellre hoppat på Hogwarts expressen och åkt hem till sin mamma och firat jul där än att vara kvar på Hogwarts. Men nu satt hon här i flickornas sovsal med Nicole dom var om enda förstaårseleverna från Slytherin som var kvar. - Gud vad kul vi kommer att ha, säger Nicole till Natarza. - Mm, det kommer vi säkert att ha, mumlar Natarza. - Ja tänk dig bara vi i den här sovsalen, vi kan ligga och snacka om Draco hela kvällen, säger Nicole. - Varför just om Draco?, frågar Natarza. - Han är SNYGG, har du inte förstått det?, frågar Nicole. - Jo han är snygg men det är ju inte det ända som räkna, säger Natarza. - Nej, jag vet smuttskallar kan ju vara snygga och dom är ju inget att ha, men Draco är snygg och renblodig så han är nått att ha, säger Nicole. - Ja, men han är inte min typ, och han är nog inte din typ heller, säger Natarza. - Vaddå?, min typ?, hallå det är klart han är min typ, säger Nicole. - Ja, men har han någon gång verkat intresserad av dig?, frågar Natarza. - Nej, men han känner inte mig, säger Nicole. - Ni har känt varandra i ett halvår, och du kanske inte är hans typ, men han kan vara din typ, emn det behöver ju inte betyda att ni ska bli ihop, båda måste ju vilja det, säger Natarza. - Sen när har du blivit mitt kärleks råd, säger Nicole. - Har jag sagt att du måste följa minna råd, eller?, säger Natarza. - Nej, men du försöker bara verka perfekt bara för att du tillhör familjen Lestrange, säger Nicole. - Nej, det gör jag inte, jag vill bara hjälpa dig, säger Natarza. - Låt bli det, Nicole. - Okej, jag ska låta bli det, så kan vi glömma det här nu?, frågar Natarza. - Jaja, säger Nicole. Blev ett kort kapitel men det kasnke kommer ett till idag.'Om jag hinner men jag hoppas att jag hinner 6 jul, 2012 10:25 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
6 jul, 2012 10:46 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 10:46 |
|
Majis
Elev |
That's was good
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 jul, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
6 jul, 2012 10:57 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Goizan: Nu längtar jag till nästa haha xD vi får se om jag hinner idag vil skriva på min bok också 6 jul, 2012 11:03 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
det är lugnt en del är ivriga och det är ABSOLUT INGET fel med det 6 jul, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen