Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villket djur skulle du ta?

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

1 2 3 ... 19 20 21 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Uggla

Nu har du skrivit 7 gånger att du vill ha uggla. Det räcker!

7 aug, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Elma00 - Gud varför så negativ? Låt h*n göra det

7 aug, 2012 21:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Elma00 - Gud varför så negativ? Låt h*n göra det

jaja, strunt i det.

7 aug, 2012 21:44

VattenBlå
Elev

Avatar


UGGLA!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lwif3i8M1g1r7vto9o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fb0467b0d84afec049a886d37f4987537%2Ftumblr_mgjf5uom9r1qe05tpo3_250.gif

7 aug, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


Elma00 - aa, men grejen är den att du kan säga det lite trevligare nästa gång ! Vissa kan ta väldigt illa upp och dessutom kan du ju skicka en uggla istället och förklara vad du tycker

7 aug, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Elma00 - aa, men grejen är den att du kan säga det lite trevligare nästa gång ! Vissa kan ta väldigt illa upp och dessutom kan du ju skicka en uggla istället och förklara vad du tycker

Okej, bra att evta Det var inte mennigen att verka ohövlig.

7 aug, 2012 21:49

lily99
Elev

Avatar


Uggla eller hippogriff

8 aug, 2012 11:38

Julia.Potter
Elev

Avatar


Skrivet av brynäs är bäst:
jag vill ha en basilisk


HAHA! varför då?

Hoj Hoj

8 aug, 2012 11:55

Soffy
Elev

Avatar


En uggla för de är så smarta Och jättevackra ♥

Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D

8 aug, 2012 12:02

Borttagen

Avatar


Uggla

9 aug, 2012 22:52

1 2 3 ... 19 20 21 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

Du får inte svara på den här tråden.