Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Uggla Nu har du skrivit 7 gånger att du vill ha uggla. Det räcker! 7 aug, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Elma00 - Gud varför så negativ? Låt h*n göra det
7 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
jaja, strunt i det. 7 aug, 2012 21:44 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Elma00 - aa, men grejen är den att du kan säga det lite trevligare nästa gång !
7 aug, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Elma00 - aa, men grejen är den att du kan säga det lite trevligare nästa gång ! Okej, bra att evta 7 aug, 2012 21:49 |
|
lily99
Elev |
Uggla eller hippogriff
8 aug, 2012 11:38 |
|
Julia.Potter
Elev |
Hoj Hoj 8 aug, 2012 11:55 |
|
Soffy
Elev |
En uggla för de är så smarta
Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D 8 aug, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Uggla
9 aug, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen