Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 06:37 |
|
Borttagen
|
Såklart
15 jul, 2012 23:37 |
|
elin-15
Elev |
jaa dåå
15 jul, 2012 23:45 |
|
adliitam
Elev |
Jag tror att den stora anledningen till att jag gillar Hermione så mycket är för att jag tänker mycket på Emma Watson när jag tänker på henne
![]() ![]()
15 jul, 2012 23:54 |
|
elin-15
Elev |
ja hon är en bra häxa
15 jul, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 01:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Såklart Vad bra då. 16 jul, 2012 08:54 |
|
Sara Weasley!
Elev |
16 jul, 2012 09:15 |
|
Borttagen
|
Jag hatar henne inte, men inte direkt en av mina favorit chars!
16 jul, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatar henne inte, men inte direkt en av mina favorit chars! Men man skall inte HATA dem som finns med i Harry Potter böckerna, samt även Filmerna. 16 jul, 2012 09:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen