Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Jag saknar att få krama min mamma ;_;
I know, det där lät väldigt patetiskt. 2 aug, 2012 14:32 |
|
Flumm
Elev |
2 aug, 2012 19:54 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: _SanD_, och du tror inte att jag saknar dig din lilla skitunge?? Fast vi sågs igår så saknar jag dig sjukt mycket vännen ♥ Och så saknar jag LunaLovegood1, Voldy0000, Jemma Potter och sofiemi21 förfärligt mycket oxå ♥ Och så saknar jag MissFniss som inte har varit inne på en evighet känns det som! ♥ Du får ta o logga in nu sötnos ♥ Jag saknar dig också ♥ Kunde bara vara inne på mugglis en gång under mitt träningsläger... </3
2 aug, 2012 20:35 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: _SanD_, och du tror inte att jag saknar dig din lilla skitunge?? Fast vi sågs igår så saknar jag dig sjukt mycket vännen ♥ Och så saknar jag LunaLovegood1, Voldy0000, Jemma Potter och sofiemi21 förfärligt mycket oxå ♥ Och så saknar jag MissFniss som inte har varit inne på en evighet känns det som! ♥ Du får ta o logga in nu sötnos ♥ Jag saknar dig också ♥ Kunde bara vara inne på mugglis en gång under mitt träningsläger... </3 ♥ Åh vad synd
3 aug, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
En morot!
3 aug, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag saknar min gamla klass
3 aug, 2012 23:07 |
|
Nintendo64
Elev |
jag saknar min pojke och min syster!
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
3 aug, 2012 23:32 |
|
ginnyw123
Elev |
3 aug, 2012 23:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
3 aug, 2012 23:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Finaste personen, the Lovely to my Mary, bästaste flickvännen, vackraste människan Katla. DARLING I MISS U
![]()
3 aug, 2012 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen