Vamäxan Sarah
Forum > Fanfiction > Vamäxan Sarah
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Måntass: Skrivet av Lills: Skrivet av Måntass: det var nog det bästa kapitlet NÅGONSIN! (skriver inte på engelska för att jag är inte så bra på engelska..nu blev det konstigt...) men iallfall jag tror nog att detta är den bästa ff:en jag någonsin ha läst! du borde bli författare Naww! Tack! ♥ Ehe, bara undrar vad som kan ha gjort just detta kapitel så bra? Vet inte...du skrev så inlevande och det hände så mycket! ingen här vet ju så mycket om Baxuban...okej jag kan inte stava det men det är ju helt nytt och det du gjorde Baxuba..nånting inte omöjligt och inte tråkigt..utan SPÄNNANDE! Aww! Tack igen! ♥ Jo, alltså det är ju ganska svårt när man själv måste komma på allt, men jag hade nog någon "version" av mitt Beauxbatons (Kunde inte heller stava det först, tog det från google. Men efter att skrivit det mycket nu kan jag stava det. yey! ![]()
13 maj, 2012 20:14 |
|
Lills
Elev |
Men nu är det så att jag inte är sådär jätte inspererad av att skriva en massa kapitel om hur Sarah har det i skolan o.s.v.
Så inte i nästa kapitel, utan sen, kommer jag att hoppa en vecka framåt. Och kapitlet efter det kanske en månad. Om ni inte har jätte jätte mycket emot det. Men en vecka kommer jag i ala fall att hoppa. Tills det börjar...Hända saker. Jag har redan planerat lite vad som ska hända. ![]()
13 maj, 2012 20:29 |
|
Måntass
Elev |
13 maj, 2012 20:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 maj, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
13 maj, 2012 20:49 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra vill ha mer
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 maj, 2012 21:29 |
|
Ginny.T
Elev |
niceigt!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 13 maj, 2012 21:35 |
|
Ingis
Elev |
AWESOME! Jag upptäckte ett par stavfel, men OCH, liksom? DET ÄR HELT MEGAAWESOME! Och som jag har sagt typ femhundra gånger innan, så ääääger din fantasi. ^^
![]() ![]()
14 maj, 2012 15:30 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ingis: AWESOME! Jag upptäckte ett par stavfel, men OCH, liksom? DET ÄR HELT MEGAAWESOME! Och som jag har sagt typ femhundra gånger innan, så ääääger din fantasi. ^^ Haha, var där? Jag som kollade igenom det och allt. xD Taack! ♥ ![]()
14 maj, 2012 15:31 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Lills: Men det var typ kolade och fören. Skrivet av Ingis: AWESOME! Jag upptäckte ett par stavfel, men OCH, liksom? DET ÄR HELT MEGAAWESOME! Och som jag har sagt typ femhundra gånger innan, så ääääger din fantasi. ^^ Haha, var där? Jag som kollade igenom det och allt. xD Taack! ♥ ![]() ![]()
14 maj, 2012 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen