Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skriver nu. Än så länge 123 ord... Det kommer nog bli ett ganska konstigt kapitel... Eller Dumbledore är åtminstone konstig.
17 mar, 2012 09:10 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skriver nu. Än så länge 123 ord... Det kommer nog bli ett ganska konstigt kapitel... Eller Dumbledore är åtminstone konstig. Men konstigt eller ej, det blir ju bara roligt då ju! ![]()
17 mar, 2012 10:53 |
|
96hpevanescence
Elev |
17 mar, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
^Okej. Hinner kanske skriva mer idag men jag vet inte.
18 mar, 2012 08:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Okej. Hinner kanske skriva mer idag men jag vet inte. Yey! Meer! 18 mar, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Förlåt men det kan nog dröja ett tag...
22 mar, 2012 13:56 |
|
Lills
Elev |
22 mar, 2012 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt men det kan nog dröja ett tag... Det gör absolut inget! Okej, tack ♥ Är på drygt 300 ord nu... 22 mar, 2012 16:38 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt men det kan nog dröja ett tag... Det gör absolut inget! Okej, tack ♥ Är på drygt 300 ord nu... Vsg! ♥ Fortsätt så! Och skicka en uggla om du behöver hjälp! ![]()
22 mar, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Känner att jag måste be om ursäkt. Har helt enkelt inte haft tid att skriva. Idag gick jag till 15:10 och så har jag träning. På onsdag har jag också träning. Och på fredag kommer jag ha fullt upp, det är då valpen kommer. Därefter kommer jag nog inte skriva så mycket, vem vill inte vara med sin valp? Kommer såklart försöka skriva men kan nog inte så mycket. Den här veckan kommer det kanske ett kaitel. Förlåt om ni får vänta.
26 mar, 2012 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen