gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
BELLATRIX, hon äger
evak forever. 24 jul, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Draco
24 jul, 2012 21:49 |
|
Trinity
Elev |
Självklart jag är ett fan av alla onda mohaha
Trinity 25 jul, 2012 23:18 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 jul, 2012 23:25 |
|
Trinity
Elev |
hehe Trinity 25 jul, 2012 23:25 |
|
maja11juu
Elev |
Bellatrix å voldemort (av nån andledning)
25 jul, 2012 23:42 |
|
inovember
Elev |
Jag älskar Draco och Snape dock tycker jag absolut inte de är onda. De är så himla fina båda två, missförstådda och olyckliga. Bakom all rädsla, oro och besvikelse finns det två otroligt fina hjärtan. Två otroligt fina själar.
25 jul, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Narsica Malfoy (vet inte hur det stavas!)
26 jul, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Draco
26 jul, 2012 10:30 |
|
Shaunee
Elev |
Draco♥
Bellatrix är också ganska cool 26 jul, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen