Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nathair
Elev |
Remus Lupin, Minerva, Draco, Blaise. Jag älskar att de flesta namn har en betydelse. Tex Remus, som i Remus och Romulus.
He was my mum and dad's best friend. He's a convicted murderer, but he's broken out of wizard prison and he's on the run. He likes to keep in touch with me, though...keep up with news...check if I'm happy... 25 sep, 2012 17:21 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Mitt favvo namn i harry potter-serien är nog... Nymphadora!!
***Don't tickle a sleeping dragon*** 25 sep, 2012 17:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco,
Hermione, Bill Ginny jag är jättecoolig älska mig plz 25 sep, 2012 20:21 |
|
kakan42
Elev |
BELLATRIX!!! Sen typ ÄLSKAR jag Ginny och Cho Chang!!
25 sep, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Några till namn jag visst glömde:
Cho Gregory Sibylla Fleur Gabrielle 26 sep, 2012 07:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Hermione
Bellatrix Luna Neville Ron Minerva Remus Hedwig 26 jan, 2013 16:04 |
|
Borttagen
|
Diagon Alley
26 jan, 2013 17:54 |
|
Josefine96
Elev |
26 jan, 2013 18:01 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Narcissa och Nymphadora
"Hm, you must be a Weasley" 26 jan, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Luna, Hedwig och Helga Hufflepuff. Hufflepuff låter som en honungspuff, jag gillar honungpuff.
♥26 jan, 2013 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



♥
Mugglarportalen