The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: har precis sett sista avsnittet i säsong 2 Haha, absolut inte. Gör detta eftrr varje skräckfilm eller serier som jag blivit rädd av xd ![]()
23 maj, 2014 23:27 |
|
Lucy och Rose
Elev |
24 maj, 2014 12:31 |
|
Borttagen
|
My friend Will Always love Walking Dead
24 maj, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som inte tycker att den är så värst läskig?
25 maj, 2014 15:28 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte tycker att den är så värst läskig? Nää... Ja tycker int heller att de e så läskigt, men d e bra. (Jag kanske va lite rädd typ första episoden men int sen mera ![]()
25 maj, 2014 17:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ser om serien med en kompis som inte sett den innan ^^
Det här är min tredje gång Tyvärr är jag på de sega delarna i säsong två Längtar till säsong tre, den är sjukt bra, jag gillar verkligen tredje säsongen ![]()
25 maj, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
Någon som sätt de senaste avsnitten i säsong fem än? Vad tycker ni?
27 okt, 2014 09:14 |
|
kotte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som sätt de senaste avsnitten i säsong fem än? Vad tycker ni? jag! ÄLSKAR DET! fantastiskt att serien fortfarande är bra! händer saker hela tiden Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light!
27 okt, 2014 17:19 |
|
Lucy och Rose
Elev |
28 okt, 2014 10:36 |
|
Borttagen
|
Upplivar denna tråd istället för att skapa en ny! Är någon också galen i TWD som jag?
7 apr, 2015 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen