Vad har du ätit idag?
Forum > Off Topic > Vad har du ätit idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oboy
Rostad macka Ägg Glass Potatis och skinstek. Glass. Kiwi. Banan. Vit choklad. Varma mackor. 11 mar, 2012 19:39 |
|
PerfectFreak
Elev |
11 mar, 2012 19:40 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
frukost: Scones
Lunch: Pankakor middag: kassler med potatis 11 mar, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Vi grillade idag för första gången i år! Det var sååå gott!
11 mar, 2012 21:44 |
|
Emme Lestrange
Elev |
11 mar, 2012 21:45 |
|
Roxy
Elev |
Till frukost åt jag en skål fil. Lunchen blev pannkakor med sylt och grädde ( ♥ ) och till middag en supergod kycklinggryta med ris.
<---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
11 mar, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Ägg
12 mar, 2012 09:37 |
|
Solkatten
Elev |
Vanilj yoghurt bara.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
Det var pasta med ost- och skinksås idag i skolan = MUMS!
12 mar, 2012 15:21 |
|
LoonyMe
Elev |
12 mar, 2012 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen