Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur gör man?

Forum > Off Topic > Hur gör man?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Cinnamonagouti:
alt + 0190 = ¾
alt + 0188 = ¼



Men... det går inte på mac. :c

3 nov, 2011 10:35

Tamie_Tonks
Elev

Avatar


Hur får man gifs i sugnaturen? :O

3 nov, 2011 10:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tamie_Tonks:
Hur får man gifs i sugnaturen? :O

1. Spara en gif i 'mina bilder'.
2. Gå in på tinypic.com, klicka på bläddra och välj den.
3. Välj video, som står under file type.
4. Klicka på Upload now
5. Sen kopierar du den näst översta, alltså den där det står 'IMG Code for Forums & Message Boards'
6. Sen klistrar du in den vid signaturen, på inställningar. :3
--------------------------------------------------------

EDIT:

Tänkte bara säga att, som jag skrev i första inlägget, så håller jag på att skriva en Fanfiction om Lexi Lestrange(påhittad karaktär) på en annan sida. Jag har nu även börjat kopiera över den hit till mugglis.
Den heter 'I never wanted any of this to happen..~'.
Om nån är intresserad av att läsa den så klicka på länken: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=10112#forum.php?topic=10112

Tänkte bara säga det, hehe. :3

5 nov, 2011 19:04

1 2

Forum > Off Topic > Hur gör man?

Du får inte svara på den här tråden.