Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
Forum > Off Topic > Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
2 nov, 2011 14:21 |
|
Danzi
Elev |
Åhh jag älskar de filmerna! Tröttnar aldrig på dem! Har alla tre hemma också, hihi. Jag älskar dinosaurier, har gjort det sen jag var liten
Kommer ihåg när jag var i Florida i våras. Då besökte vi Jurassic park där och åkte The Jurassic park ride. Sjukt kul men lite läskigt också faktiskt haha ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
2 nov, 2011 14:57 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Danzi: Åh vill också åka den :c Fett kul!Åhh jag älskar de filmerna! Tröttnar aldrig på dem! Har alla tre hemma också, hihi. Jag älskar dinosaurier, har gjort det sen jag var liten Kommer ihåg när jag var i Florida i våras. Då besökte vi Jurassic park där och åkte The Jurassic park ride. Sjukt kul men lite läskigt också faktiskt haha Jag har inte läst böckerna... tvingade mitt bibliotek att beställa in så ska läsa snart ![]()
2 nov, 2011 15:06 |
|
Jac
Elev |
2 nov, 2011 16:46 |
|
ebbavladimir
Elev |
Jag såg Jurassicpark när jag var typ nio. Jag var så jäklarädd hela tiden och kunde inte sova på flera nätter, typ
2 nov, 2011 22:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
2 nov, 2011 22:48 |
|
Katla
Elev |
Jurrasic Park ♥ ♥ ♥
fast ettan är skitaläbbig... Har boken hemma by the way, men vågar inte läsa den, HAHA </3 ♏︎ 3 nov, 2011 09:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Katla: Det var så mysigt att se den med dig. ♥Jurrasic Park ♥ ♥ ♥ fast ettan är skitaläbbig... Har boken hemma by the way, men vågar inte läsa den, HAHA </3 ![]()
3 nov, 2011 11:36 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett någon
3 nov, 2011 11:54 |
|
joel9324
Elev |
5 nov, 2011 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen