Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp

Forum > Harry Potter > Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Roligt! Jag har ingen, men när jag leker Harry Potter använder jag kinapinnar som trollstav, det funkar bra!

2 nov, 2011 16:43

Borttagen

Avatar


Jag vill ha... men jag har så mycket annnat att önska mig

2 nov, 2011 16:54

SzM
Elev

Avatar


Vad kostar frakten??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvm3qnIVbm1qe6e2ko2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mdk54uLsEH1rq0hnm.gif

2 nov, 2011 17:43

Vendela
Elev

Avatar


Jag vet inte, NÅN SOM VET??

Böcker. Böcker. Böcker!

2 nov, 2011 17:57

inging
Elev

Avatar


Jag är så avis!
Jag ska skriva Trollstav längst upp på min önskelista!

http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif

2 nov, 2011 18:31

Vendela
Elev

Avatar


Warnerbros är jättejättebra för er som har pengar som till exempel 300 kr för en trollstav! KUL, jag bad pappa kolla, jag hade skrivit en lista med Hermiones trollstav högst upp men nehej direkt märkte han: DET VAR JU DOLLAR, INTE KRONOR! Det är jättejobbigt nu kan INTE jag få något därifrån, och det verkar inte heller som att det finns nån annan bra SVENSK hemsida!!!!!!

Böcker. Böcker. Böcker!

2 nov, 2011 18:48

Borttagen

Avatar


awwis!!!! jag har maradör kartan, brevet, osv

18 feb, 2012 21:24

Borttagen

Avatar


har Harrys fast det är en penna också

18 feb, 2012 22:26

Lisadiaz
Elev

Avatar


Nice

18 feb, 2012 22:38

1 2

Forum > Harry Potter > Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp

Du får inte svara på den här tråden.