Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp
Forum > Harry Potter > Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Roligt!
2 nov, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha... men jag har så mycket annnat att önska mig
2 nov, 2011 16:54 |
|
SzM
Elev |
2 nov, 2011 17:43 |
|
Vendela
Elev |
Jag vet inte, NÅN SOM VET??
Böcker. Böcker. Böcker! 2 nov, 2011 17:57 |
|
inging
Elev |
Jag är så avis!
Jag ska skriva Trollstav längst upp på min önskelista! http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 2 nov, 2011 18:31 |
|
Vendela
Elev |
Warnerbros är jättejättebra för er som har pengar som till exempel 300 kr för en trollstav! KUL, jag bad pappa kolla, jag hade skrivit en lista med Hermiones trollstav högst upp men nehej direkt märkte han: DET VAR JU DOLLAR, INTE KRONOR! Det är jättejobbigt nu kan INTE jag få något därifrån, och det verkar inte heller som att det finns nån annan bra SVENSK hemsida!!!!!!
Böcker. Böcker. Böcker! 2 nov, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
awwis!!!! jag har maradör kartan, brevet, osv
18 feb, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
har Harrys fast det är en penna också
18 feb, 2012 22:26 |
|
Lisadiaz
Elev |
Nice
18 feb, 2012 22:38 |
Forum > Harry Potter > Tror jag ska få Ginny Weasleys wand (trollstav) i julklapp
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen