Rakat av halva haret!
Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ingen stoppar dig ^^ Jag har sjukt tjockt hår, dock spikrakt 1 nov, 2011 13:25 |
|
Borttagen
|
Men kan det bli bra? :O
I så fall gör jag det till studentbalen 1 nov, 2011 13:26 |
|
ikka
Elev |
thecasualtie: Wow, snyggt!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 nov, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 13:32 |
|
Borttagen
|
Så jävla snyggt!
1 nov, 2011 13:42 |
|
Salle
Elev |
1 nov, 2011 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: Pappa brydde sig inte. Mamma tyckte att det var synd men som jag skrev innan. Hon ar van vid det.Du är galen xD vad sa dina föräldrar? 1 nov, 2011 13:54 |
|
Ginnyy
Elev |
1 nov, 2011 13:56 |
|
Borttagen
|
MelodyJoseph och Ginnyy Tack tjejer
1 nov, 2011 13:57 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och kusinerna hade trakigt och vi borjade leka med varandras har och flata det och blabla. Jag kom pa en galen ide....JAG RAKAR AV HALVA HARET Dom trodde jag var galen och sa att jag inte vagade. Pfft bitches, jag har haft dreads, mohawk, fargat och sa vidare... Men nu ville jag prova raka av halva haret :3 Min kusin Peter sprang till badrummet och tog sin pappas rakapparat. Och halva mitt har var borta ![]() Vad tycks? PS: Min nasa ar inte sa sne -.- Brottades med en av kusinerna som slog till mig pa nasan. Sojjy for teh onoppade ogonbrynen. Jag orkar inte noppa dom x) Fan vad coolt!! vad modig du är ! ![]() ![]()
1 nov, 2011 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen