Smurfar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
31 okt, 2011 22:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ssscccchhhh!!! Det är saft! OH MY LORD!!! AAAAAAHAHAHAHA SMURFARNA HAR RÅNAT EN PRÄST...för det är väl inte "fest": http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bUERBS5szdI HAHAHAHAHA bland det bästa jag hört xD ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2011 22:52 |
|
Borttagen
|
leumas vän: HAHA! Vuxensaft? Right?
Zabini: HAHAHAHAHAHA! Rånat en präst... 31 okt, 2011 23:01 |
|
scarhead
Lärare |
31 okt, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
HAHA!
Smurf! XD 31 okt, 2011 23:05 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA! Om du är "rädd" för smurfar, då är jag rädd för russin :-I http://www.youtube.com/watch?v=3mGLauZzpvI MEN HERREGUD!! VAD ÄR DET DÄR?! OMP, KILL IT KILL IT!!! Det där, det skrämde skiten ur mig O.O 31 okt, 2011 23:54 |
|
Sikelvargen
Elev |
Jag gillar kokobomsmurf!
bäst är det när det börjar låta sorligt. http://www.youtube.com/watch?v=vA7aOaoRJhA jag älskar vargar!och katter!och julen! 31 okt, 2011 23:59 |
|
Nintendo64
Elev |
hahah, smurfarna är ju galet braiga!
kommer ihåg när jag gick i tredje året på gymnasiet, då satt killarna alltid och spela smurfarna högt i klassrummet och sjöng med
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
1 nov, 2011 01:16 |
|
Borttagen
|
minidjuret: russin..
1 nov, 2011 08:37 |
|
hyperion
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=rpQNFT0J3QM
Hade den här på BAND när jag var liten, spelades jämt i bilen ♥ ![]()
1 nov, 2011 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen