Mörkt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Buddha
Elev |
Skrivet av ikka: Jag tycker om mörkret, men inte såhär tidigt... Det kan få bli mörkt vid typ åtta istället .__. Tycker jag med, det är en lagom tid 31 okt, 2011 17:43 |
|
joel9324
Elev |
31 okt, 2011 17:50 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, det är jobbigt när det blir mörkt så tidigt (just nu beror det ju mycket på att man precis bytt till vintertid), men det är ju allra värst när det är jättemörkt både på morgonen och kvällen... Då vill man bara sitte inne framför en stor, mysig brasa!
31 okt, 2011 18:49 |
|
Katla
Elev |
31 okt, 2011 18:54 |
|
The Noble Lion
Elev |
31 okt, 2011 19:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det har verkligen börjat bli jättemörkt vid femtiden nu för tiden! Igår sov jag mellan 08:00 och 14:00... att sedan ha tre timmar vid datorn och därefter inse att det är mörkt på andra sidan fönstret tog emot lite xD
Och vad skall vi alla tänka på då? REFLEXER! Ha gärna en reflex i varje väska och jacka som du bär med dig för då går du alltid lite säkrare i mörkret. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2011 19:38 |
|
Miss_Hj
Elev |
Det blir bara mörkt för att det är snart vinter jag älskar vintern men inte mörkret!!
31 okt, 2011 19:43 |
|
Parseltongue
Elev |
Jag gillar inte riktigt när det är mörkt på morgonen när man vaknar, fast i övrigt tycker jag att det är jättemysigt! Blir alltid lite extra mysfaktor med levande ljus just när det är mörkt utanför. Mm ♥
Bäst av allt blir det när det börjar snöa så att snön lyser upp lite!
31 okt, 2011 19:46 |
|
baramin
Elev |
FEAR NO DARKNESS, PROMISED CHILD.
Nä, skoja. Jag gillar både ljus och mörker; är rätt nöjd. Men sure, är det mörkt blir det inte lika trevligt att gå till stationen via parken. Egentligen allt jag har att klaga på. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 31 okt, 2011 21:04 |
|
whirlwinds
Elev |
Det är heeeeeeeemskt. Blir helt deprimerad under den här tiden på året eftersom att det är så jäkla mörkt hela tiden. :C
31 okt, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen