Egna youtube klipp- reklam sak xD
Forum > Off Topic > Egna youtube klipp- reklam sak xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
1 nov, 2011 11:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Lyssna inte på vad det är för låt, utan på hennes röst..
1 nov, 2011 11:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Ni får gärna kolla in min kanal där jag har lagt upp några klipp där jag sjunger! http://www.youtube.com/user/EZEEEN ... Du sjunger galet vackert, och världen är helt puckad. Hur kan du ha 40-70 visningar på dina sångvideor medans Justin Bieber har 650000000. ò - ó 1 nov, 2011 11:40 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Precis 1 nov, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Ni får gärna kolla in min kanal där jag har lagt upp några klipp där jag sjunger! http://www.youtube.com/user/EZEEEN Du har verkligen en fantastiskt vacker röst 1 nov, 2011 12:49 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Borttagen: AGREE!!!!!!!!!!Skrivet av superman: Ni får gärna kolla in min kanal där jag har lagt upp några klipp där jag sjunger! http://www.youtube.com/user/EZEEEN ... Du sjunger galet vackert, och världen är helt puckad. Hur kan du ha 40-70 visningar på dina sångvideor medans Justin Bieber har 650000000. ò - ó Slytherin Pride 1 nov, 2011 12:52 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag gör Final Fantasy-musikvideor, ni hittar dem här
1 nov, 2011 17:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Fina videos^^
1 nov, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen