Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som älskar skidor?????

Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????

1 2 3 4
Användare Inlägg
Sikelvargen
Elev

Avatar


Jag vet inte om jag kan åka skidor.
Var så länge sen jag åkte

jag älskar vargar!och katter!och julen!

31 okt, 2011 17:25

Borttagen

Avatar


jag gillar slalom också, nästen mer än längdskidor

31 okt, 2011 17:41

sandralovgood
Elev

Avatar


hej hanna=min bästis. jag älskar att åka lengd skidor men det är tråkigt om man är ensam

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

31 okt, 2011 19:20

Bugglan
Elev

Avatar


Jag gillar inte att åka längdskidor nå vidare, mest för att jag är så dålig kanske. Fast jag är grym på att ramla! x)
Däremot älskar jag att kolla på längdskidor på tv!

Slalom är mycket roligare! ;D

1 nov, 2011 21:39

Borttagen

Avatar


gör du sandra jag har aldrig sett dig åka
men jag såg när du åkte slalom och bröt benet

2 nov, 2011 13:58

adliitam
Elev

Avatar


Haha jag tror inte det finns någon som är sämre än mig på längskidor!! Tappar balansen direkt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

2 nov, 2011 14:00

baramin
Elev

Avatar


Åker inte skidor om jag kan slippa det. Har spenderat de senaste friluftsdagarna i skolan med att äta kexchoklad i receptionen. Långskidor är tråkigt, och jag ramlar i alla backar, upp eller ner spelar ingen roll. Slalom är bara livsfarligt.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 nov, 2011 14:05

Borttagen

Avatar


inte för att vara taskig

7 nov, 2011 15:42

Borttagen

Avatar


Åker både längd och slalom varje vinter, tycker båda är jättekul!

7 nov, 2011 15:50

Borttagen

Avatar


det gör jag med visst är det kul?

9 nov, 2011 17:19

1 2 3 4

Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????

Du får inte svara på den här tråden.