någon som älskar skidor?????
Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sikelvargen
Elev |
Jag vet inte om jag kan åka skidor.
Var så länge sen jag åkte jag älskar vargar!och katter!och julen! 31 okt, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
jag gillar slalom också, nästen mer än längdskidor
31 okt, 2011 17:41 |
|
sandralovgood
Elev |
31 okt, 2011 19:20 |
|
Bugglan
Elev |
Jag gillar inte att åka längdskidor nå vidare, mest för att jag är så dålig kanske. Fast jag är grym på att ramla! x)
Däremot älskar jag att kolla på längdskidor på tv! Slalom är mycket roligare! ;D 1 nov, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
gör du sandra jag har aldrig sett dig åka
men jag såg när du åkte slalom och bröt benet 2 nov, 2011 13:58 |
|
adliitam
Elev |
2 nov, 2011 14:00 |
|
baramin
Elev |
Åker inte skidor om jag kan slippa det. Har spenderat de senaste friluftsdagarna i skolan med att äta kexchoklad i receptionen. Långskidor är tråkigt, och jag ramlar i alla backar, upp eller ner spelar ingen roll. Slalom är bara livsfarligt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 nov, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
inte för att vara taskig
7 nov, 2011 15:42 |
|
Borttagen
|
Åker både längd och slalom varje vinter, tycker båda är jättekul!
7 nov, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
det gör jag med visst är det kul?
9 nov, 2011 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen