Nyårsafton!
Forum > Off Topic > Nyårsafton!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
30 okt, 2011 16:21 |
|
si_tonks
Elev |
30 okt, 2011 16:23 |
|
Sikelvargen
Elev |
Vi brukar grilla korv i skogen vid ca klockan 12.
Ca klockan 17 äter vi middag. Ca klockan 22 äter vi chips,ostbågar,glass,godis,ostkaka,pepparkakor, knäck,lussebullar och mer goda saker. Ca klockan 24 går vi ut och tittar på fyrverkeri. Ca klockan 2 går jag och lägger mig jag älskar vargar!och katter!och julen! 30 okt, 2011 18:06 |
|
Blaire
Elev |
30 okt, 2011 18:08 |
|
Amandan
Elev |
30 okt, 2011 18:10 |
|
Celebikai
Elev |
30 okt, 2011 18:20 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt. Har två alternativ;
Fira med min pojkvän, hans familj och en till familj de känner jättebra. Eller fira med några vänner(childhoodlight, trevor, accioron och expelliarmus). SPLITTRAD! :| 30 okt, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Min familj och två familjer till brukar turas om att vara värdar. Man håller i Nyårs-middagen vart tredje år liksom
30 okt, 2011 21:26 |
|
Miss_Hj
Elev |
Jag ska fira med familjen!!
31 okt, 2011 20:09 |
|
baramin
Elev |
Jag har oftast bara varit hemma med min familj, men nu mot -11 var jag med vänner i någon slags gäststuga på någons gård och dygnade, såg på skräckfilm osv. Asmys, hoppas på något liknande igen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 31 okt, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen