Tintins äventyr :D
Forum > Off Topic > Tintins äventyr :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
30 okt, 2011 11:15 |
|
Miss_Hj
Elev |
SÅG DEN IGÅR DEN VAR JÄTTE BRA!!!
30 okt, 2011 11:35 |
|
Miss_J
Elev |
Hjördis, din lilla råtta...
Du snor mina inlägg! det där hade ju jag tänkt skriva.. Skitbra film! ___________________________________________________________________ Dobby has no master! Dobby is a free elf! WIT BEYOND MEASURE IS MANS GREATEST TREASURE Spoiler:
Tryck här för att visa! 30 okt, 2011 14:37 |
|
adliitam
Elev |
30 okt, 2011 14:42 |
|
vevve_puff
Elev |
vad fina ni var
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 okt, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Åh jag ångrar att jag själv inte klädde ut mig till premiären, ni är supersnygga alla tre!
Hur som helst, vilken nostalgi! Jag ÄLSKADE serien när jag var yngre och peppade lite inför premiären genom att läsa om Enhörningen för första gången på jätte länge. Filmen var verkligen underbar, jag älskade varje minut. 30 okt, 2011 15:53 |
|
Dante
Lärare |
Jag har alltid älskat Tintin-filmerna! Vet inte hur många gånger jag har sett dem när jag var mindre, men de var helt klart favoriter då.
... Och jag måste säga att jag älskar även denna! Även om inte alla skämt och så gick in så var den väldigt rolig, samtidigt som den var sjukt välgjord och spännande. Helt klart en film som alla borde se! 30 okt, 2011 17:15 |
|
Tonks-nea1
Elev |
30 okt, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Hahaha! Nice! Den verkar jättebra!
30 okt, 2011 17:23 |
|
Emme Lestrange
Elev |
30 okt, 2011 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen