Lösnaglar!
Forum > Off Topic > Lösnaglar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
29 okt, 2011 14:20 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Har redan väldigt långa naglar men mina pekfingernaglar går av hela tiden så jag har dem korta. Om jag inte har nagellack så ser det konstigt ut så jag har ett glittergrönt nagellack hela tiden och det passar mig bra.
Har inte haft någon speciel önskan att ha lösnaglar. Är inte det jobbigt?
29 okt, 2011 15:05 |
|
Salazar1
Elev |
Jag har lagom naglr för man får inte ha långa naglar i brotning. har testt lösnaglar två gånger. En gång på skolavslutningen och en gång för skojsskull
Slytherin Pride 29 okt, 2011 16:45 |
|
kinshaw
Elev |
Jag har redan väldigt långa naglar så behöver inte använda lösnaglar. Det är typ naglarna jag skriver med, så när jag väl klipper de så får jag ont i fingertopparna när jag skriver </3
![]()
29 okt, 2011 17:07 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag har naturligt långa och fint formade naglar, så jag behöver inte lösnaglar :3 Mina naglar är faktiskt något av det jag är mest nöjd med på min kropp!
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 29 okt, 2011 17:11 |
|
Josefinpotter
Elev |
ååh, så jobbigt att smsa och skriva med sånna, hahaha fast grymt snyggt
Gryffindor :D 29 okt, 2011 21:12 |
|
Blaire
Elev |
Jag behöver inte lösnaglar , mina naglar är tillräckligt långa owo
Ibland önskar jag att jag hade korta , då är det så mycket enklare att hålla i saker men det är priset för skönhet .....
Heter Rainholly9 i pottermore
29 okt, 2011 21:14 |
|
Nanyria
Elev |
Jag är alldeles för klantig för att kunna ha lösnaglar.
Jag är egentligen alldeles för klantig för att ha långa "vanliga" naglar också, men det verkar mina naglar skita i och växer som ogräs istället. Vilket är lite störande då jag har en iphone, och när de växer ut riktigt så når jag inte riktigt till skärmen med fingertopparna. Hahaha. 29 okt, 2011 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen