helgmorgon! :D
Forum > Off Topic > helgmorgon! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ina: Åh, Det låter faktiskt otroligt mysigt! Mysigare än : Åh, korvgrillning! (även om jag är vegetarian och därför i så faatt försöka städa mitt stökiga rum...
Miyuki: skulle grillat sojakorv! Bio med pappa låter inte heller helt fel. Min pappa är i landet jag inte kan stava till.. Schweiz? med sina studenter.... , så när han kommer hem får jag säker choklad 29 okt, 2011 14:13 |
|
Borttagen
|
^ Åh.. fick hem en stor Toblerone direkt från Schweiz igår! ♥
29 okt, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Åh.. fick hem en stor Toblerone direkt från Schweiz igår! ♥ Åh, låter inte helt fel! Pappa köper alltid hem något till mig och mina systrar när han är ute på resor med sina studenter! 29 okt, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
^Skulle inte kunna leva utan choklad, allra helst Tobleronen, utan den finns inte jag! ♥
Men just nu mumsar jag på lösgodis, sparar tobleronen tills när den verkligen behövs 29 okt, 2011 14:21 |
|
Borttagen
|
^ jag har slutat äta godis. mörk choklad går bra, och typ morötter, gurka och dippsås, eller nötter/naturgodis ♥
29 okt, 2011 14:26 |
|
JoLizz
Elev |
Älskar mina helgmornar! Sova länge, gå upp och äta, gå upp och lägga sig igen och läsa till lunch
![]()
29 okt, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Älskar mina helgmornar! Sova länge, gå upp och äta, gå upp och lägga sig igen och läsa till lunch åhh ♥ Vad läser du? 29 okt, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
Min helgdag, Datorn, Läsa Harry ( äntligen ) eftersom jag läste ut en annan bok från biblan imorse. Sen blir det väl typ TV med familjen
29 okt, 2011 16:23 |
|
LoonyMe
Elev |
Åhh, själv hade jag en myyysig morgon, En timme och 40 minuter som tränare i ishallen..
29 okt, 2011 16:29 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute! Min lördagskväll igår var inte så fantastisk mysig, men trevligt var den verkligen, då jag satt i över en timma och snackade strunt med kinshaw på facebooK! Vad hade du gör det som gjorde din kväll så underbar? men det som är så mysigt att snacka strunt (; hade väldigt trevligt! ![]()
29 okt, 2011 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen