Glassklubben <3
Forum > Off Topic > Glassklubben <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den med vit choklad är bäst tycker jag. Och Ben & Jerry's säger man ju aldrig nej till...♥
27 okt, 2011 21:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-27 kl. 21:37
|
|
ikka
Elev |
27 okt, 2011 21:36 |
|
Enchanted
Elev |
Jag älskar pin glassen med blåbärsglass och vitchoklad som glassbilen sålde förut ♥ Varför sluta de sälja den? WHY CRUEL WORLD?!
27 okt, 2011 21:40 |
|
childhoodlight
Elev |
27 okt, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Jag älskar pin glassen med blåbärsglass och vitchoklad som glassbilen sålde förut ♥ Varför sluta de sälja den? WHY CRUEL WORLD?! Ellerhur?! Varför måste de alltid ta bort alla bra glassr? 27 okt, 2011 21:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
För att Sverige är dumma! De tog ex bort den Goa solero glassen
![]()
27 okt, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
^ Cornetto choklad, den tog dessa elaka människor bort!
27 okt, 2011 21:52 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Borttagen: This, THIS!!! Den med vit choklad är bäst tycker jag. Och Ben & Jerry's säger man ju aldrig nej till...♥
27 okt, 2011 21:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja jag förstår inte varför de tar bort alla goda glassar? Har ni smakat den nya pärondaimen? Så jävla god
![]()
27 okt, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Ja jag förstår inte varför de tar bort alla goda glassar? Har ni smakat den nya pärondaimen? Så jävla god Den har jag smakat 28 okt, 2011 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen