Hur tjänar man pengar till klasskassan?
Forum > Off Topic > Hur tjänar man pengar till klasskassan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Loppis funkar hur bra som helst!
vi har sålt saker i ett år, senast sålde vi strumpor. (tröttsamt, men värt det!!) 27 okt, 2011 19:30 |
|
expelliarmus
Elev |
Ha en loppis, sälj kakor/fikabröd/polkagriser och andra ätbara ting!
27 okt, 2011 20:51 |
|
soratanaka
Elev |
Vi sålde såna här kakor som man köper från något företag, vi sålde eget fika &dyl på marknader och lite sådant.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 27 okt, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Min klass har hållit i:
Halloweenfest Nobelmiddag Skolcafé (sålde godis och sånt) Loppis Sålt ljus, tidningar, hushålls saker, strumpor och kläder och salami. Vi sa snart ha auktion på oss själva.. Låt mig förklara! Vi ska sälja oss själva. Gud vad fel det låter ._. Men vi ska sälja arbetskraft och småjobb. Sen ska vi ha en julsak sen också 27 okt, 2011 21:20 |
|
NinaE
Elev |
vi säljer kakor och har en cafeteria som vi tjänar pengar på.
28 okt, 2011 16:40 |
|
Sikelvargen
Elev |
Vi har bestemt att vi ska sälja från kakor från nått företag
jag älskar vargar!och katter!och julen! 28 okt, 2011 21:20 |
|
Miss_Hj
Elev |
Köp typ tulpaner eller kakor och börja gå runt där du bör och sälj!!!!
31 okt, 2011 20:18 |
|
Celebikai
Elev |
31 okt, 2011 21:38 |
|
Luna 1
Elev |
Gå runt och fråga folk om dem vill ha frukostbullar leverade på morgonen. Sedan ´kommer du tiden dem bestämt och lämnar bullarna, VARNING; INTE BRA OM DU ÄR MORGONTRÖTT FÖR VISSA MÄNNISKOR ÄTER FRUKOST TIDIGT! D:
Tumblr.
31 okt, 2011 21:53 |
|
Sikelvargen
Elev |
Skrivet av Luna 1: Gå runt och fråga folk om dem vill ha frukostbullar leverade på morgonen. Sedan ´kommer du tiden dem bestämt och lämnar bullarna, VARNING; INTE BRA OM DU ÄR MORGONTRÖTT FÖR VISSA MÄNNISKOR ÄTER FRUKOST TIDIGT! D: Jag är ganska morgontrött så det är inget för mig jag älskar vargar!och katter!och julen! 1 nov, 2011 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen