höstlov!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
27 okt, 2011 20:03 |
|
Dini99
Elev |
Halloween-fest med kompisarna
Kanske någon dag nere hos farmor å farfar i småland "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 27 okt, 2011 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-27 kl. 20:05
|
|
baramin
Elev |
Sova, gå på bio och gosa.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 okt, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
Gå i skolan, man har inge lov på högskolan. Var glad så länge det varar
27 okt, 2011 20:06 |
|
Borttagen
|
Sova, Glee, Äta på restaurang med min mormor och hitta garn till en HP tröja hon ska sticka till mig
27 okt, 2011 20:10 |
|
scarhead
Lärare |
kommer ha lite bokat....
lördag - gå på bio med brorsan, se Tintin-filmen söndag - komma hem. måndag - kanske följer med mamma till hennes skola och leka med rullstolar. tisdag - bakdag hos min kompis!!! pepparkakor, here we come! onsdag - halloween-fest 27 okt, 2011 20:10 |
|
Danzi
Elev |
Eftersom höstlovet börjar imorgon så kan jag säga vad som händer från och med imorrn
Fredag: Twilight fan event Lördag: Mugglisträff och filmkväll Onsdag: Eventuellt åka till gallerian och se Eric saade, sen på kvällen blir det Halloween fest i stan. Lördag: Halloween fest igen. Sen ska jag träffa en kille i min klass också som jag gillar, hihi ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
27 okt, 2011 20:14 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: kan också lägga till sovmorgon, godis, läsa, godis, film, sova, film, sova, hp, försöka titta på Glee, rita, hp, slappa, slappa.... ja, typ det!kommer ha lite bokat.... lördag - gå på bio med brorsan, se Tintin-filmen söndag - komma hem. måndag - kanske följer med mamma till hennes skola och leka med rullstolar. tisdag - bakdag hos min kompis!!! pepparkakor, here we come! onsdag - halloween-fest 27 okt, 2011 20:15 |
|
expelliarmus
Elev |
- Mugglisträff
- Åka med trevor till Linköping och hälsa på childhoodlight, Elderwand & accioron i några dagar - Plugga - Träffa någon annan vän på hemmaplan - Sen är det väl vanliga rutiner som t.ex. äta, sova, gå på toa, se på tv, sitta vid datorn, läsa och ABC-besök som gäller!
27 okt, 2011 20:56 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Mugglisträff, fotbollsmatch, sova över (antagligen), gå "Avada Kedavra eller godis", kasta godis ner från balkongen, gå på "Hollywood-kalas", föra en franska-läxa (som jag inte fattar något av) och göra en SO-läxa om gamla Egypten...
Säkert ha lite tråkigt, äta, sova, andas, jaa, ganska mycket mer också. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 27 okt, 2011 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen