Vad var det för mat i skolan idag
Forum > Off Topic > Vad var det för mat i skolan idag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Fiiisken var blek.Jag äter vegetariskt och fick nån konstig blomkålsgrej som lät jättemysko men smakade helt okej
26 okt, 2011 21:19 |
|
Sikelvargen
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Jag äter vegetariskt och fick nån konstig blomkålsgrej som lät jättemysko men smakade helt okej ok! jag älskar att äta kött och fisk! jag älskar vargar!och katter!och julen! 26 okt, 2011 21:21 |
|
Train
Elev |
26 okt, 2011 21:24 |
|
Sikelvargen
Elev |
jag älskar vargar!och katter!och julen! 26 okt, 2011 21:26 |
|
Användarnamn
Elev |
Typ sej.
Men det var riktigt god! Så var det jasmin ris också. c. http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 26 okt, 2011 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen