Fina ord!<3
Forum > Off Topic > Fina ord!<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
26 okt, 2011 19:08 |
|
Tonkss
Elev |
Fasa, skräck, avsky, hat, vrede, illvilja, avund. (Oj, vad många negativa ord det blev, men jag tycker dom är fina^^)
26 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Åå vad fint jag kom på ett annat ord: kärleksfull
26 okt, 2011 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen