Annorlunda/vackra namn
Forum > Off Topic > Annorlunda/vackra namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandy Diamond
Elev |
Ophelia, Esmeralda, Danni, Topaz, Roxy, Embla, Ella, Luna, Nikki, Nicole, April, Avril
Caleb, Tristan, Elijah, Elias, Liam, Nemo, Lo, Aaron, Zacharias, Silas, Derek, Felix, Logan, Draco, Cole, Dominic
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
26 okt, 2011 15:35 |
|
Salazar1
Elev |
Kom någon jag kände för längesedan med ett vackert namn. Melinda.
Slytherin Pride 26 okt, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: Min kusin heter Shirin Älskar Shirin, mitt andra namn. Så fint. ♥ Visste ni att det betyder söt på Persiska? Ophelia är ett vackert namn och Aryan också ^^ Tycker om många namn C: 26 okt, 2011 15:37 |
|
expelliarmus
Elev |
Mitt namn är fint tycker jag, faktiskt.
Men jag vet inte om det är särskilt vackert! För mig är benämningarna fint och vackert två helt olika saker. Mitt namn är fint och jag gillar det men det uppnår inte riktigt kriterierna för att vara vackert! Några namn som jag tycker är otroligt vackra; Esther, Li, Hermione, Ninja, Valkyria, Tamlin och Theodor.
26 okt, 2011 15:39 |
|
Borttagen
|
^
Jag heter Esther i fornamn...Lyckligtvis ar det ej mitt tilltalsnamn 26 okt, 2011 15:44 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
^
Du kan vara jattefin :[ Bara gamla manniskor heter det -.- 26 okt, 2011 15:47 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 15:48 |
|
Borttagen
|
^
Ditt namn ar fint :3 Ska dopa mitt barn till Anne Frank II 26 okt, 2011 15:49 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: Min kusin heter Shirin Älskar Shirin, mitt andra namn. Så fint. ♥ Visste ni att det betyder söt på Persiska? Awesome ![]()
26 okt, 2011 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen