Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
25 okt, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Om någon vill ha en biljett har jag en extra...
25 okt, 2011 20:40 |
|
J00KERN
Elev |
25 okt, 2011 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-25 kl. 20:56
|
|
expelliarmus
Elev |
25 okt, 2011 20:43 |
|
accioron
Elev |
Om ni sitter långt ifrån scenen, tänk på att ha stora skyltar!
25 okt, 2011 20:45 |
|
leumas vän
Elev |
Ha med dig öronpluggar så att trumhinnorna inte pajar av några skrikande inferi. Jag menar twilight-fans.
25 okt, 2011 20:46 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: ^ Jag köade faktiskt inte alls x). Min kompis fick biljetterna av sin granne för hon ville inte ha dom längre. Så hon bjöd med mig ![]() Vi var där 3! Iskallt var det också :O You lucky bastard! HAHAHHA. Man måste ha kontakter Det kommer att bli så grymt! Jag ser allt framför mig hur jag hoppar runt med min Gryffindor-halsduk och skriker att jag snart ska få se en av Hogwarts kämpar i den magiska trekampen! OJ OJ OJ vad folk kommer stirra
25 okt, 2011 20:50 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhhh jag skulle gärna vilja ha en biljett! :OOm någon vill ha en biljett har jag en extra... ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 okt, 2011 20:52 |
|
superman
Elev |
cannedcorn, vilken sektion sitter du på?
25 okt, 2011 21:11 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om någon vill ha en biljett har jag en extra... JAG VILL! You should have mugglepostat mig about this b2!! 25 okt, 2011 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen