En ovanlig kväll!
Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kintsugi: Jag vet och jag är så avis på det där plektrumet, och att du dessutom såg den när de inte spelade en massa halvbra låtar ifrån the Unforgiven - de tidigare plattorna är bättre!
Vi fick, båte jag och syster, plektrum kastade som var menade till oss - men de bläiga danskarna som stor lite typ emellan oss fångade båda. Dante: Verkligen, och de är helt fantastiska Live! 26 okt, 2011 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen