Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En ovanlig kväll!

Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kintsugi: Jag vet och jag är så avis på det där plektrumet, och att du dessutom såg den när de inte spelade en massa halvbra låtar ifrån the Unforgiven - de tidigare plattorna är bättre!

Vi fick, båte jag och syster, plektrum kastade som var menade till oss - men de bläiga danskarna som stor lite typ emellan oss fångade båda.

Dante: Verkligen, och de är helt fantastiska Live!

26 okt, 2011 11:59

1 2

Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!

Du får inte svara på den här tråden.