Trollkarlsyrken?
Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
27 okt, 2011 15:47 |
|
livan98
Elev |
jag skullevilja jobba som lärare i försvar mot svartkonster
lumus mxima och prefecticus tortalus 27 okt, 2011 15:51 |
|
Disa
Elev |
Jag hade velat jobba i en av bokhandlarna
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 27 okt, 2011 15:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det finns ju så sjukt mycket som låter roligt och intressant: Quidditch-spelare, quidditch-domare, quidditch-skribent, fotograf för tidningsskrift, vara försäljare i någon lattjo butik i Diagongränden eller i motsvarigheten till Diagongränden i Skandinavien, arbeta med magiska havslevande djur och kreatur på något vis hade varit häftigt, sköta underhållsarbetet ombord på Durmstrangs skuta hade varit häftigt.... finns garanterat så himla mycket mer!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 okt, 2011 16:12 |
|
Salazar1
Elev |
Fotograf eller Auror hade jag passat som! Mest Auror tror jag nog!
Slytherin Pride 27 okt, 2011 16:41 |
|
Train
Elev |
27 okt, 2011 16:48 |
|
Ran
Elev |
Trollstavsmakare lätt.
Har funderat på detta ett tag. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 27 okt, 2011 16:50 |
|
ginnyw123
Elev |
27 okt, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts, auror, bitr. rektor på Hogwarts, eller nåt sånt roligt, åh åh åh, nu vet jag författare
27 okt, 2011 17:05 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag skulle nog vilja bli en Auror eller en Quidditch-spelar tror jag
_______________________________________ ![]() ![]() ![]() "Hogwarts will always be there to welcome you home" ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
27 okt, 2011 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen