Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"Jag? En häxa?!"

Forum > Fanfiction > "Jag? En häxa?!"

1 2
Användare Inlägg
Magiska mugglaren
Elev

Avatar


kom igen nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

18 dec, 2011 19:54

Hermia
Elev

Avatar


Fortsätt *bevakar*

Once a MADling, always a MADling

18 dec, 2011 20:19

Lovedanielradcliffe
Elev

Avatar


Fortsätt! Verkar riktigt bra!

Hogwarts is allways my home! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1223.photobucket.com%2Falbums%2Fdd517%2Femayeareeyeaye%2Fharrypottertwilightgif.gif

18 dec, 2011 20:33

Rut Luna
Elev

Avatar


"Men OFTA! Det är väl typ grannarna som busar igen!", sa Tom häftigt. Han tittade på Wendy och Wendy gav honom menande blickar.
"Åh, nej! Jag vill inte vara utan mamma i nästan ett halvår!", sa hon och snyftade lätt. Dörren öppnades kraftigt och Tom fick dörren i huvudet och tårarna forsade ner för kinderna. Toms flickvän Sarah, en mugglare, hon hade knallrött rakt hår till axlarna och mörkblå ögon.
"Ska vi vara tillsammans, Tom?", sa den (enligt både Tom, Wendy och resten av skolan.) underbart söta flickan.
"Alltså... Sarah, vi ska byta skola så vi kan... Ja visst kan vi leka!", sa Tom osäkert. Wendy förstod att hon inte fick vara med så hon gick därifrån.
_
Bra...?

Jag är faktiskt död.

19 dec, 2011 17:21

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Bra! men kan du inte skriva lite längre?
Sen hade det varit bättre att skriva: Det var Toms flickvän sarah, som var en mugglare med knallröt rakt hår till axlarna och mörkblå ögon. Lite tips bara.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

20 dec, 2011 19:40

Rut Luna
Elev

Avatar


Magiska mugglaren, jag håller med om att jag skriver föööör korta inlägg, men jag har idébrist X.x

Jag är faktiskt död.

20 dec, 2011 20:32

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Skrivet av Rut Luna:
Magiska mugglaren, jag håller med om att jag skriver föööör korta inlägg, men jag har idébrist X.x


jag förstår

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

6 dec, 2012 23:32

1 2

Forum > Fanfiction > "Jag? En häxa?!"

Du får inte svara på den här tråden.