Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Samsung galaxy 5. Har överlevt mina kastreflexer helt strålande. (=stå på gatan, lalala, kasta iväg det man håller i handen i något slags ryck.)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 okt, 2011 20:23 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
24 okt, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
En Android ZTE
24 okt, 2011 20:26 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 20:27 |
|
whirlwinds
Elev |
Sony Ericsson W995. Typ 4 knappar har lossnat, fokusen i kameran funkar inte längre, färgen är helt bortskavd, den stänger av sig själv ibland, det går inte att smsa och lyssna på musik samtidigt, simkortet typ hoppar ur av minsta lilla 'stöt' mot telefonen (i början var det typ bara om jag tappade den hårt i marken, nu måste jag plocka isär telefonjäveln och sätta ihop den igen för att den ska fungera om jag ens kastar ner den lite försiktigt i sängen...), musiken försvinner från minneskortet lite då och då för att sedan dyka upp igen efter några timmar... Osv. Får förhoppningsvis en iPhone i julklapp.
24 okt, 2011 20:30 |
|
Ida S
Lärare |
Min med. När han redan hade en. ROLIGT VÄRRE D: "we live together, and harry does all the cooking." 24 okt, 2011 20:31 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 20:35 |
|
GinnyOlivia
Elev |
iPhone 3G, får nog mammas 3GS i jul när hon köper en 4S. ^^ Min familj har fyra iPhones, två iPads och tre Macdatorer sammanlagt o.O om man räknar med farmor och kusinerna så har vi, hum... 9 iPhones, 3 iPads, 5 Macdatorer. :O vilket är läskigt mycket humhum.
![]()
24 okt, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
24 okt, 2011 20:41 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen