Wannabee-tråden
Forum > Off Topic > Wannabee-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Vad är det som hindrar er? Ni skriver att ni vill, men ta tag i det då, då får ni ju se ut som ni vill! : D
24 okt, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
^ Exakt.
Vissa saker kanske man inte kan uppnå, men vilken stil man vill ha, t.ex om man vill vara färglad, så är det bara att klä sig färglatt 24 okt, 2011 16:45 |
|
grodan-boll
Elev |
24 okt, 2011 16:46 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Åh, jag skulle vilja ha någon cool, färgglad stil, men MASSA detaljer och accesoarer. :'33 Ååh, någon som tycker som jag!!
24 okt, 2011 16:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Tycker inte om att vara en wannabe eller kopiera någons stil rakt av. Men någon som jag skulle vilja likna rent klädesmässigt om jag hade råd att byta ut hela mig garderob skulle vara denna tjej;
http://florasblogg.se/
24 okt, 2011 17:21 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag tror inte att jag kopierar någon still från någon person jag känner.
Jag gillar bekväma men aningen feminina kläder. Alltid fint med en liten accesoar eller två
24 okt, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
Jag älskar min stil.
Hattar, mössor, onödiga accessoarer, slipsar och hängslen ♥ Finns inget ord för min stil ♥ 24 okt, 2011 17:41 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Exakt. Vissa saker kanske man inte kan uppnå, men vilken stil man vill ha, t.ex om man vill vara färglad, så är det bara att klä sig färglatt Men det kan ju faktiskt vara ganska svårt att barra ta stilen, för det kanske är någon i klassen som har den stilen och då kan det vara lite jobbig och ta hennes/honoms stil.
24 okt, 2011 18:36 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av tyri: Skrivet av Borttagen: ^ Exakt. Vissa saker kanske man inte kan uppnå, men vilken stil man vill ha, t.ex om man vill vara färglad, så är det bara att klä sig färglatt Men det kan ju faktiskt vara ganska svårt att barra ta stilen, för det kanske är någon i klassen som har den stilen och då kan det vara lite jobbig och ta hennes/honoms stil. Vem är det som "äger" en stil egentligen? Visst, det är inte så kul om man går och köper exakt likadana kläder som personen i fråga, men bara för att man använder färgglada kläder betyder det ju inte att man tar "någon annans" stil. Det finns miljontals människor som älskar att ha färger på sig, så du behöver inte bry dig om omgivningen i detta fall
24 okt, 2011 18:39 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av tyri: Skrivet av Borttagen: ^ Exakt. Vissa saker kanske man inte kan uppnå, men vilken stil man vill ha, t.ex om man vill vara färglad, så är det bara att klä sig färglatt Men det kan ju faktiskt vara ganska svårt att barra ta stilen, för det kanske är någon i klassen som har den stilen och då kan det vara lite jobbig och ta hennes/honoms stil. Vem är det som "äger" en stil egentligen? Visst, det är inte så kul om man går och köper exakt likadana kläder som personen i fråga, men bara för att man använder färgglada kläder betyder det ju inte att man tar "någon annans" stil. Det finns miljontals människor som älskar att ha färger på sig, så du behöver inte bry dig om omgivningen i detta fall Jaja nu är alla glada och får välja vilken j***a stil dom vill men jag kan varna er jag har flera gånger vart med om stil-mistag
24 okt, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen