I skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 okt, 2011 16:53 |
|
Salazar1
Elev |
Mm, just nu ? Nepp, men innan när det var skola var jag hemma även då. I am sick today. Jag får inte heler träna
Slytherin Pride 24 okt, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Har prao denna vecka, så njaa, jag är inte i skolan ^-^
24 okt, 2011 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen