Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I skolan

Forum > Off Topic > I skolan

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


På mina so och svenska lektioner är jag alltid inne på mugglis och spökar runt Gömmer mobilen i min mössa >:'D
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsyjez3d051r0eel7o1_500.gif

24 okt, 2011 16:53

Salazar1
Elev

Avatar


Mm, just nu ? Nepp, men innan när det var skola var jag hemma även då. I am sick today. Jag får inte heler träna

Slytherin Pride

24 okt, 2011 17:34

Borttagen

Avatar


Har prao denna vecka, så njaa, jag är inte i skolan ^-^

24 okt, 2011 17:57

1 2

Forum > Off Topic > I skolan

Du får inte svara på den här tråden.