Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Naturen - Människor är elaka :(

Forum > Off Topic > Naturen - Människor är elaka :(

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Och älgar och renar. Och alla kossor vi äter varje dag. Och alla grisar, kycklingar och oxar vi grillar. Och alla träd vi dödar bara för att bygga onädiga, onaturliga saker.

23 okt, 2011 22:05

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Och älgar och renar. Och alla kossor vi äter varje dag. Och alla grisar, kycklingar och oxar vi grillar. Och alla träd vi dödar bara för att bygga onädiga, onaturliga saker.

nu tycker jag att du är orättvis, kossor, grisar, kycklingar och oxar är väldigt lätt att välja bort att äta.
Om man tycker att något ät fel så får man helt enkelt stå upp sig och reagera! Se bara på min förebild Hermione Granger! Liksom ingenting är omöjligt så länge man försöker!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

23 okt, 2011 22:08

Borttagen

Avatar


förlåt, jag menade inte så... Bara slank ur mig

23 okt, 2011 22:10

Borttagen

Avatar


jag är konstig
jag tycker att kös smakar äckligt
mamma tvingar mej att äta kött

23 okt, 2011 22:12

expelliarmus
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Eftersom vi lyckas uppfinna så mycket smart som tyvärr har lett till allt det här borde vi vara smarta nog att uppfinna en lösning. Jag tror att en lösning kommer hittas med tanke på hur många som jobbar på det, förhoppningsvis innan det är för sent.

Det finns miljoner lösningar, problemet ligger i att ingen orkar ta tag i det. Ingen har lust att finansiera det. Lösningarna finns om vi bara öppnar våra ögon.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

23 okt, 2011 22:12

Borttagen

Avatar


Köttindustrin är en av dom största miljöförstörarna.

23 okt, 2011 22:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Köttindustrin är en av dom största miljöförstörarna.

speciellt den i usa
djuren lider i 70% av anläggningarna i usa

23 okt, 2011 22:17

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 22:18
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag ska öppna mina ögon.
Godnatt, nu måste jag spara på elen här så jag ska stänga av dator + min sänglampa XD BYE

23 okt, 2011 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska öppna mina ögon.
Godnatt, nu måste jag spara på elen här så jag ska stänga av dator + min sänglampa XD BYE

god natt

23 okt, 2011 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Köttindustrin är en av dom största miljöförstörarna.

speciellt den i usa
djuren lider i 70% av anläggningarna i usa

Faktiskt inte bara i usa, utan hela världen. Köttindustrin -> skövling av regnskog, avgaser, bidrar till övergödningen, osv.

23 okt, 2011 22:23

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Naturen - Människor är elaka :(

Du får inte svara på den här tråden.