Mangemakers
Forum > Off Topic > Mangemakers
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
^ Dom som har gjort låten fest hos mange
Länk till den: http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM Nee, hatar dom absolut inte! Älskar dom! Eller låten i alla fall xD Tihi :3 ^^ ![]()
23 okt, 2011 16:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 16:49
|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jaha, var det så enkelt.
SÅ intresserad var jag alltså. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 16:49 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ Precis vad jag skrev och visade xD 23 okt, 2011 16:49 |
|
Amandan
Elev |
23 okt, 2011 16:50 |
|
ginny_ginny
Elev |
Dom sjunger inte bra och låten är inte bra men, jag gillar den ändå. Men jag har ingen aning om varför...Hmmm
23 okt, 2011 17:04 |
|
Buddha
Elev |
Dom har släppt en ny låt: Fest hos Bagge. Exakt samma sak bara att dom sjunger "Fest hos Bagge".
FAIL 23 okt, 2011 17:09 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 17:13 |
|
cannedcorn
Elev |
23 okt, 2011 17:14 |
|
MonsterCookie
Elev |
Älskar dem! Asså de suger, låten suger, men det är så dåligt att man inte kan låta bli att älska dem xD ♥
wolfstar deserved better. 23 okt, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Jag hatade dom från första början. Inte bara för att musiken suger, utan för deras historik. Det är inte många som vet det här, så det är väll bara att försöka sprida det så långt ut som möjligt?
Mangemakers är fake. Dom där människorna kände inte ens varandra från början. Det var först två av dom fyra killarna som hade lagt upp något på youtube, sen hade en producer eller någon sån där person sett det, matchat ihop dom med dom andra två killarna eftersom den här producern visste att det skulle bli stort och populärt. Samma sak med tv4 och elktropop. Dom la ut den innan den ens hade blivit sänd på tv eftersom dom visste att den skulle bli ''stor''. Nej blä. Jag röstar nej för båda två 23 okt, 2011 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen