Varm choklad.
Forum > Off Topic > Varm choklad.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Amandan: ^ Påtal om det med choklaad. Är chokladfestivalen värd att gå på? Det är ju ändå 100 kr i inträde.. JA! fast den är slut idag om du tänkte på att gå här i Göteborg. Jag köpte en mörk choklad med glöggsmak och ångrar så himla mycket att jag inte köpte fler. Det står malmös chokladfabrik som märke men jag håller tummarna på att jag kan finna den i någon av göteborgs butiker också. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 16:55 |
|
Amandan
Elev |
^ whoopsiiee, menade var.. Jag tänkte till nästa år, om det blir någon.
Ja, i göteborg jaa. ångrar lite att jag inte gick dåå! Min tumblr!
23 okt, 2011 17:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Amandan: ^ whoopsiiee, menade var.. Jag tänkte till nästa år, om det blir någon. Ja, i göteborg jaa. ångrar lite att jag inte gick dåå! Förmodligen är det nästa år också. Förra året hade man slagit rekord och i år var det den största i Göteborg någonsin... och tydligen hade det varit aplång kö under lördagen (enligt en kompis som jag var med på festivalen i fredag - då det inte alls var lika många där)... så, ska man gå så gå på fredagen då det förmodligen är minst folk. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 17:09 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag brukar göra vanlig oboy, hälla i ca 3 skedar kaffe, köra i grädde (ovispad) och toppa med kanel och vispad grädde... mmmmm....
Åh vad gott det låter, gosh jag dör fan vad gott... Måste nog fixa lite, efter allt annat som ska fixas, damn. 23 okt, 2011 17:13 |
|
childhoodlight
Elev |
23 okt, 2011 17:21 |
|
Minidjuret
Elev |
Hörde jag Malmö? *Se hoppfull ut*
23 okt, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
Min storebror ''råkade'' spilla varm chocklad på mig -.-
23 okt, 2011 17:22 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Aj! D: 23 okt, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
Visst :c Har ett brännmärke på benet -.-
23 okt, 2011 17:26 |
|
Minidjuret
Elev |
Meh! D: Taskigt
23 okt, 2011 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen