Dr Martens!
Forum > Off Topic > Dr Martens!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har bara haft 8 hål och 3 hål c:
23 okt, 2011 16:58 |
|
whirlwinds
Elev |
Skickade efter ett par förra söndagen, fick dem i torsdags, ÄR KÄR ♥♥♥♥♥ Ett par 10-håls med stålhätta.
24 okt, 2011 13:51 |
|
Disa
Elev |
Skulle också ge tipset shock. Inte för ajg använder det men en vän som gör det köper alltid dem på shock.
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 13:55 |
|
Ginnyy
Elev |
jag behöver hjälp om det är någon som är kunnig?
Jag ska köpa ett par svart, är det någon skillnad i kvaliteten om de är i lack eller inte? För jag planerar att ha dem i många år framöver.
29 okt, 2011 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen